Friday, November 28, 2008

Now is 16th day....

Hari ni, kitaorg meeting lagi ngan abg aman huhuhu! nape la meeting lg ek????? Kat kedai Merah lak tu?? aduis,amender kene g situ....siap aku ngn sheila kene perli ngn abg aman pasal tut.....hahahahah! tp, abg aman tersalah la,hikhikhik!! misunderstanding...hik!! Meeting kitaorg bersambung kat opis kul 2.30..rupenyer, meeting pasal 13 mei 1969 tuh...ade lg research kne tmbh, n aku dh diberi tugak jugak oleh abg aman, iaitu kene cari pasal Tunku Abdul Rahman, Tun Sambathan, dan Rombongan ke London..akhirnyer, dpt gak aku n sheila wat research, hikhik! sheila kene research pasal mende len... then, hari ni gak aku n sheila kene masuk editing tuk Ziffa Zone bagi tajuk Sunat...Sunat yg g shooting ri tu la kan...aku gak g booking transpot untuk Ziffa Zone kuar shooting hari Ahad ni. Shooting Perodua VIVA Club..so,aku tolong masukkn dlm schedule bahawa Ziffa Zone akan kuar shooting...itu jer kut...editing hari ni ngan Daus lagik!! kitaorg blik kul 10.30 mlm, n k'ziffa yg antr kan....tanx, akak!

No comments: