Friday, December 5, 2008

21st day begin with...

Bermulanya hari ini dengan hari yg agak sedey,huhu! bukan pe next week nk raye aidiladha, aku enggak pulang ke kampung...huhuhu!Hari ni, aku kene transfer DVD ke tape, Karaoke Ning Baizura, pastu CD Dua Hati Satu Jiwa (Perkahwinan Ning & Omar)...kene transfer balik coz k'ziffa kene edit semule CAM nyer program...so,aku tolong la k'ziffa transfer tuh, pastuh, preview n cari Vox Pop Artis n orang ramai yg bercakap pasal Ning, aku mbik la TC die kan....sambil2 wat keje tuh, aku kontek Major Habibah semule tuk komfimkan balik pasal fax hari tuh yg nk g shoot tuh...die setuju n akan g shoot 15hb Dis ni, tp kene refer k'ziffa semule tuk persetujuan die...nk call ni berulng kali gak coz line tepon prob sey tak dgr sor, sib bek ade epi membantu aku calling mengalling ni....aku sibuk gak mencari semule tape comedian tuk CAM, tp tak tau ianya berade...editing hari ni aku tak dpt join sheila, so sheila yg handle editing VIVA ngn daus...

No comments: