Monday, November 10, 2008

1st day 2 remember...

1st...dtg masuk jer FM kene bahagi dr 13 org, ke every department..aku kene masuk ngan lily,sheila n adik diploma E'e ke bahagian research @ mobile content...di bawah penyelia abg aman...then dlm mobile content utk Celcom 3G, bertajuk Malaysiana n bwh Malaysiana lagik ade la 8 tajuk (Pujangga Kecantikan Seorang Wanita, Malaysiana Aktif, Ziffa Zone, Jangan Dilupa, Tip Pencegahan Jenayah, Imbasan Sejarah, Barakah dan Tau Tak?)..aku kene wat 3 klip tuk Tau Tak n klip Barakah bersame2 ngan lily.. due2 tajuk ni di bawah bimbingan K'ina....ari ni abg aman bwk kitaorg berempat pusing2 satu FM,die knalkan kitaorg ngn pekerje2 kat situ, huhuhu1sebenarnyer, tak smpat ingtkn pown aku name2 diaorg, sory abg aman...ramai sgt,hehehhe!erm.....ari ni gak,aku dh ade job then ikut k'ina tgok moderator shoot dr kul 2 hingga 5.30, ngan ziffa then dlm kul 6.15 tu, rehearsel moderator shoot wif fara...then, k'ina kasi kitaorg blik dlm kul 7 sumtin r...heheheh! berakhir 1st day aku,kuikui!

No comments: