Monday, November 17, 2008

6th day.....

Arghh...dh masuk keje balik! hehehhe...hari ini aku ade perjanjian ngn k'ziffa utk sub pra-skrip Prima Budaya (for 30minutes program,huhu!) yg aku dah wat spnjg cuti 2 hari yg lepas, hikhik!ye ke,2 hari????kihkih! Skrip pasal budaya sunat kat Taman Medan Jaya, tuh...dlm pukul 1 tu, k'ziffa check skrip and sah2 aku dh agak dah, bnyk la yg tak kene,aku pown tak tau konsep rancangan Prima Budaya....dah bincang2 dengan k'ziffa, aku kene edit semule skrip tuh seperti yg die nak....mengantuk gak hari ni menghadap skrip jer...tak de mende sgt wat hari ni, so aku focus on script...sok, k'ziffa nk recheck,huhu!

2 comments:

Unknown said...

lain kali ON TIME PLZ....wah...kata2 AP

~aZiyAn~ said...

wah!!!!jadi AP siot!!!!!!sape la aku hanya org bawahan..huhuhu!