Thursday, November 20, 2008

The 9th day


Nasib baik Ein ade sbg peneman sheila tuk makan nanti....kat kedai tuh!



Ermmmmmm....nice!!!rantai yg pnuh simbolik!hanya kite2 jer yg tahu!hahah!




Ketekunan kawan ku sorg ni wat keje, semase ketiadaan aku,heheheh!!



Today, sepatutnyer aku ngn sheila join g shooting tuk Ziffa Zone (Rumah Amal Limpahan Kasih), tp, k'ziffa ckp aku jer yg ikut, n die bg sheila keje tuk wat kat opis...kire shooting next week sheila lak g, aku plak yg stay opis..that's means bergilir2 la kan....sian sheila, huhuhu!aku pown terpkse berpisah ngn die ri ni, hik!takper sheila, t g mkn, suh ein teman ek! lily dh ade sandwich ngn kfc die,hahahha!
ok, aku kuar shoot kul 12, b4 dat, call dulu Pn. Rabaah tuk gtau kitaorg lmbt, sepatutnyer janji ngn die kul 11...(kete k'ziffa pancit lak..)Aku g shoot ngn k'ziffa, abg fairuz n abg azrul..(hmm, bru knal abg2 ni..huhu!)..kitaorg smpai RALK dlm kul 1, then berhasrat tuk shoot lepas zohor la, memandgkan kitaorg lum makan. dah setel mkn, kitaorg start shoot dgn interview Pn. Rabaah dan En. Zawawi, pengasas RALK. then, bru kitaorg interview, 3 orang budak lelaki di asrama putera (adik Hassan, Aiman dan Amirul..)...ralit punya ralit, dh ptg n nak hujan plak dah...tak sempat la kitaorg shoot sukarelawan dan adik2 asrama puteri...so, kitaorg just g tgok asrama puteri kat ne n shoot cutways sket...hujan pown makin lebat, tak dpt la nk shoot, dh janji nk editing ngn daus kul 6, so k'ziffa decide tuk gune bahan yg ade..ok set jer!!!sok nk submit klip kat k'ina,nk tak nak kene abeskan shoot tonite!
sampai2 jer FM, kitaorg trus g bilik editing tuk edit 3 klip Rumah Amal Limpahan Kasih..dengan ketekunan aku, sheila , k'ziffa n daus dptla siapkan offline dlm mase 2 jam setengah, orite ler tuh kan...so, sok pg leh r touch up n wat online..kul 10.30 mlm bru aku n sheila balik..(sian sheila kene tggu aku balik shooting, tanx sis!)Sib bek k'ziffa n abg hairi hantarkan...huhu!(Tanxss both of u!)

2 comments:

kasih nurein said...

hey u olls, tang rantai tu aku pun tau kak... hahahaha!!!!

~aZiyAn~ said...

owh ye ke???trime aje la...hahahah!