Friday, November 14, 2008

My 5th day...

Tup,tup dah nak seminggu kat FM walaupun bru 5 hari,hehe! cam lame jer kan...smlm aku dpt mesej dr k'ina die suh aku help k'ziffa tuk Ziffa Zone, n pe2pun aku kene refer abg aman dulu n kene setelkan editing Tau Tak n Barakah yg dah siap ke blum....tp, pg tuh, aku lum jmpe abg aman, n sheila dtg jmpe aku tuk tolong die kontet Rumah Amal Limpahan Kasih, Kiwanis n Tasik Idaman tuk shoot Ziffa Zone..walaupun editing aku lum setel, tp abg wan ckp die nk preview kat kitaorg pas solat jumaat, so pg tu aku tak wat pe2, aku tolong la sheila kontek...dan sedikit sebanyak dpt la ringankan kerja sheila, coz aku dh dealkan tuk Ziffa Zone bile diaorg nk g shooting kat tempat yg disebut td...just Kiwanis jer, aku tak tau nape tak dpt dihubungi...Lepas Jumaat, kul 2.30, meeting wif abg aman.. aku gtau pasal mesej k'ina, just nk kepastian, pastu, abg aman call k'ina tuk dtg jmpe die, aduis! mampuih aku,macam nk luruh jantung aku...takuttttt.....setelah k'ina explain, abg aman pown lepaskan aku tuk help k'ziffa n aku start next week dh tak bersame lily...huhuh! Then, kitaorg g jmpe abg wan n abg yus tuk tgok prebiu Tau Tak n Barakah, so ape tg dipertontonkan, ok la....pastu, aku g jmpe k'ziffa n die kasi schedule pd aku n sheila shooting Ziffa Zone n Prima Budaya....Sheila diberi tugas oleh k'ziffa tuk uruskan Ziffa Zone n aku kene wat rancangan Prima Budaya..huhhu! aku tak tau rancangan ape ni?? tp, k'ziffa suh aku siapkan skripnyer pasal berkhatan @ bersunat...n Isnin ni die nk check, aku pown g wat research, cri bahan tuk wat skrip...ngah blur2 gak sbnrnyer nk wat skrip ni...but, i'll try my best!!!aja aja fighting!!

1 comment:

Unknown said...

memangla umah akak ada internet...tapi....saya yang tak nak menyusahkan diri ku...hahahahaha....