Saturday, November 22, 2008

After 11th day...

Huhu! hari ni, kwn2 aku sume kat umah tgh tdo, ye la hari Sabtu, cuti..aku pg2 dh bgun g opis coz smbung shoot kat Taman Medan Cahaya...call time kul 9pg,but dlm kul 10 lbih bru kitaorg bertolak...pg2 ni pergi shoot stil ngn org yg same cam smlm, kitaorg shoot persediaan masak memasak penduduk Taman Medan Cahaya utk dimakan time tnghri dan acara mlm nanti...aku ikut shoot mul2 wat konti(mbik TC), tp coz abg fairuz just shoot jer, aku kene prebiu blik la tape nnt tuk mbik TC, then aku help diaorg ape yg ptut n bantu k'ziffa as presenter tuk ingtkan ape yg perlu die ckp,n bla bla bla....kitaorg shoot smpai tghri jer, then blik opis semule, so aku just lepak opis, coz kul 7.30 mlm kene g shoot semule, jd, k'ziffa suh aku stay opis jer,tak yah aku nk ulang blik dtg opis...kul 7.30 mlm kitaorg g Taman Medan n shoot acara YB dtg, kanak2 di atas pelamin, ucapan2, bersilat n marhaban..acara mlm tuh habis kul 11 mlm...esok ade lg shoot tuk acara kemuncak di mana kanak2 disunatkan...call time kul 6..so, aku tak g la shooting sok, tak de transpot tuk dtg opis pg2 tuh..oleh itu, hari ahad aku cuti la,tuk berehat2,hehehh! Hooray!

No comments: