Wednesday, November 19, 2008

Today is 8th day!!

Wahahah! hari ni, aku kene tunjukkan skrip yang semalam k'ziffa suh wat..iaitu skrip tuk Ziffa Zone bagi segmen Rumah Amal Limpahan Kasih (RALK)....aku main hantam kromo jer buat....tapi,alhamdulillah k'ziffa check, tak banyak yg kene btulkan..sket2 jer btulkan. Then, dh setel, g print out n setel!heheheh! then seperti biase g lunch kat kedai abg hensem,hahhaahha! giler! tp, sheila yg kene ngorat,kuang kuang kuang!!
Lupekan hal itu, tak penting, pas masuk keje, aku g kontet RALK tuk komfimkan kitaorg nk g shoot sok kul 11..pastu, aku g jmpe abg Zaidi tuk book editing tuk Ziffa Zone ptg sok...abg zaidi ok jer n die suh Daus edit ptg sok..ok set jer! Kemudiannya, aku help k'ziffa edit skrip CAM (Ning Baizura)...hahahahha! dlm english lak tuh..huhuhuh! hantam lagi la aku nk translate ke BM...yg penting aku mencube,oh yeah!!!!Diam tak diam dah pukul 7! alamak...kwn aku sha n lily dh tggu tuk pulang...sabaq na...aku n sheila banyak kijo..hikhik!!!

No comments: