Monday, November 24, 2008

12th day in FM!

ni dh cukup 12 hari aku kat sini, huhu! jap jer dh masuk hari Isnin... hari ni, aku just kene sub skrip Ziffa Zone yang Bersunat 3 episod tu pada k'ina...by the way aku lum siapkan, so ri ni, aku siapkan dulu, then k'ziffa check, pas k'ziffa check bru aku g kasi k'ina...tp, k'ina suh btulkan skrip tu balik..herm, kene la btulkan balik...aku hari ni ngadap skrip ajer btulkan sna sni yg tak kne...pe2pun sku kene refer blik shooting tape hari tu...mknenyer aku kene preview balik mbik SOT n Time Code...dlm kul 5.30 tu kitaorang ade meetinng ngan research department kat bilik mesyuarat kat bwh tu, bhgian HR tu...bincangkan sape2 de any prob....dah abes meeting, disebabkan dah lewat, aku blik r dulu, so, pg2 sok bru aku prebiu blik tape, k!

No comments: