Tuesday, November 18, 2008

One week later……

Wah, dah seminggu bersamaan 7 hari aku di FM Production atau dalam panggilan lainnya adalah Firdaus Maju Sdn. Bhd….huhuhu! Semalam, pas aku final check skrip Prima Budaya dgn k’ziffa, pastu btul2kan sket ape yg patut, dan kemudiannya, k’ziffa dah approve, aku g print out….pas lunch,k’ziffa gives note to Sheila (coz k’ziffa tak jmpe aku, die g recce tuk Prima Budaya), suh kasi aku….Di atas kertas yg telah diconteng oleh aku kontek2 number utk Ziffa Zone, k’ziffa menconteng lagi note di atas kertas contengan itu…dengan notanya yang tertulis seperti :

Lelaki : 1- Mualaf, 2- Mangsa dera, 3- Anak Orang Asli

Perempuan : 1- Pesakit Aids, 2- Luar nikah, 3- Mualaf

Hurm…..ape ni? Aku tanyakan pada Sheila….dan Sheila menjawab bahawa k’ziffa suruh aku wat skrip ini utk Ziffa Zone…dalam keadaan yang blur lagi sekali, aku tak tau skrip yg camne k’ziffa nak….tapi, Sheila cakap, wat jer ala2 skrip Prima Budaya yang aku dah wat…so, I’ll try my best… so, aku budget nk wat skrip tu kat umah jer balik nanti…jadi, ptg tuh aku tolong Sheila preview cd – cd Ning Baizura tuk mbik TC bagi program CAM (Cerita Artis Malaysia)…fuh!! Namun, pukul 5 ptg tu, kitaorg budak 'mobile content'ade meeting ngan k'ina kat bilik k'paulina..aku ngan sheila gelabah biawak bile k'ina tanya pasal Ziffa Zone...agak kebluran gak kitaorg coz banyak tolong k'ziffa wat CAM n Prima Budaya...but, k'ina pesan suh kitaorg focus on Ziffa Zone...sebabnyer, Ziffa Zone dah 4 weeks tak hantar produk,huhuhu! Baiklah k'ina, kitaorg menurut perintah..

No comments: