Wednesday, November 26, 2008

Now is 14th day!

Baru 2 minggu aku rupenyer kat sini..Huhu! hari ni aku sambung prebiu tape yang tak abes semalam, then kejap jer aku prebiu, pg tu jer coz tinggal 1 tape ajer...then, coz aku tak wat pe2, hairi mintk pd k'ziffa untuk suh aku tolong ambilkan TC shoot promo Pemburu Hantu disebabkan takde sape yg ambilkan...shoot tu kejap jer, so, aku ok jer! Kemudiannyer, hari ni stil ade meeting lg, tp dgn abg aman jer n kwn2 research yg len...abg aman kasi job bru tentang 13 Mei 1969 tuk dibuat research..by da way, aku ngn sheila tak diberi tugasan tuk job bru tu, coz abg aman kate kitaorg bz ngn shoot Ziffa Zone..but, kitaorg stil la tolong2 diaorang search apa2 yg patut.. After dat, aku tolong Sheila prebiu tape 'Chetty' lak nk mbik TC yang lum abes b4 ni....ade la bnyk tape tuh! Pastu, kitaorg dptkan sket bahan untuk editing CAM (Ning Baizura)....herm...tu jer la dibuat hari ni....

No comments: